HOLIDAY SEASON DI AEON MALL BERSAMA DC CHIBI SUPER HEROES
Mommy pergi AEON MALL ni sebenarnya sebab nak feel sendiri vibe Holiday Season tahun ni. Dari parking lagi dah nampak…
The Coolest Diary On The Planet
Mommy pergi AEON MALL ni sebenarnya sebab nak feel sendiri vibe Holiday Season tahun ni. Dari parking lagi dah nampak…
Kasut Sekolah Pallas | Setiap kali nak beli barang sekolah anak, benda pertama Mommy akan check mestilah kasut sekolah. Sebab…
Baru-baru ini, Mommy berpeluang menyertai Lawatan Kelestarian Alam dan Eko Pelancongan, yang turut digabungkan dengan perjumpaan alumni Pegawai Tadbir dan…
Restoran Kakatoo Lancar Kad WOW | Mommy nak share pengalaman masa pergi ke Restoran Kakatoo sempena ulang tahun ke-12 baru-baru…
Rindu Content Travel | Saja Mommy scroll balik segala content travel lama – ke Korea, New Zealand, India, Jepun… Fuhhh,…
“Eh, ChatGPT ni sebenarnya boleh buat apa je ya?” Mula-mula Mommy dengar pasal ChatGPT, mesti terfikir… “Ni AI untuk orang…
Kadang-kadang bukan sebab kerja banyak sangat pun, tapi kepala rasa berat, badan lesu, emosi pun cepat swing. Itu tanda-tanda burnout…