22/06/2024 4:41 AM

.

.

.

Geli. Hahahaha.

Seboleh-bolehnya, Mommy akan elak memanggil semua orang yang lebih ‘dewasa/tua’ dari Mommy dengan panggilan abang! Serius!

Setakat ni, hanya abang kandung Mommy je yang Mommy panggil abang. Selain dari tu, erm.. jap.. oo abang2 ipar tapi sambung nama dorang la. Tapi, kalau boleh elak, elak juga. Hahahaha..

Suami pun.. Bam Aji.. hahahahah.. Tak la.. itu yang Mommy bahasakan nama hubby kat orang. Tetap.. tiada abang juga untuknya. Hahahaha. Sori sayang.. abang tu memang geli. (Pegang tengkuk)..

Kalau sahabat-sahabat pun, Mommy akan panggil abam, bam, abe dan sebagainya. Yang pasti, bukan abang.

Kalau terpanggil abang juga, tu maksudnya Mommy typo.

Serius!

T

Y

P

O

.

.

TYPO!

Dey.. Jangan paksa! Geli. Hahahahah

13 thoughts on “TERINGIN NAK PANGGIL ABANG.. TAPI..

  1. ahahhahaa…gei eaaaa,kita lepas akad nikah kena sergah ngan abah sebab cakap ko aku ngan laki hahaha dia suruh panggil abang time tu jugak hahahaha

  2. Hahahahha kelakar !
    Julia pun geli…tu sebab sebut abam…bam…encik…suami pun julia panggil papa…walid…tp sebenarnya tak boleh kan…tp tu la geli nak mengada dpn orang bahasakan mulut panggil abang…awwwwwwwwwwwwwwww hahaha

  3. klo dh pggl abg kang abg kandungku lak yg perasan kuikuikui so pggilan kena lain wpun jarak umur 3 thn.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!