ZV BEAUTY COLLECTION – MY REVIEW
So, baru-baru ni kalau korang perasan, Mommy ada kongsi beberapa gambar sepanjang Day Trip ke Singapore bersama kawan-kawan blogger Mommy…
The Coolest Diary On The Planet
So, baru-baru ni kalau korang perasan, Mommy ada kongsi beberapa gambar sepanjang Day Trip ke Singapore bersama kawan-kawan blogger Mommy…
Ada ternampak dalam Facebook, sabun ECO boleh bersihkan mesin basuh yang berkeladak. Haaa. Since tak pernah tahu hasil cucian mesin…
Teruja dah berbulan, sejak cikgu khabarkan peluang untuk sertai rombongan sekolah. Daddy paling laju bagi kebenaran. Alasan, kita kecil-kecil dulu…
Malaysia menyertai lebih 60 buah negara lain di dunia yang telah beralih ke era penyiaran TV digital dengan selesainya pelaksanaan…
Hi korang! Lama tak bicara tentang Beauty Tips kan? Ok lah.. Untuk tak menghampakan korang, Mommy nak kongsi latest tips…
Terbaca di paper Utusan Malaysia mengenai Pos Laju SendParcel, yang mana cara terbaru yang diperkenalkan oleh Pos Laju ini bakal…
Seminggu lebih Mommy menyepi. Di mana-mana pun Mommy xde. Yang concern, Mommy ucapkan terima kasih. Ada masa, Mommy reply. Masa…