AKAD NIKAH DALAM BAHASA INGGERIS
Sesajer kasi topik cenggitu. Bukan apa, baru2 nih, Mommy attend wedding sepupu Daddy. Kezen hubby kawen ngan org Kanada pd…
The Coolest Diary On The Planet
Sesajer kasi topik cenggitu. Bukan apa, baru2 nih, Mommy attend wedding sepupu Daddy. Kezen hubby kawen ngan org Kanada pd…
Tadi attend kenduri sepupu suami Mommy. Cantik. Simple. Kawen dgn orang Kanada. First time la tgk ada sedara kawen omputih…
Entry lepas, Mommy cuma buat SUP SAYUR je.. kosongkan peti dengan sayur yang ada.. Hee.. Malam td, Mommy shopping barang…
Gambar yang amat menyentuh hati….seorang anak yatim melukis gambar “ibu”nya dan tidur bersama lukisan itu : Ya Allah…sekiranya kita ternampak…
Merancang Perbelanjaan [susulan cte sedih sbb xnk sampai jd gtu] Merancang perbelanjaan adalah langkah pengurusan kewangan yang bijak tidak kira…
POST DI FB [PERTAMA]:Ya Allah! Ssungguhnya diriku tersentak bila daku tau yg ada lg berat dugaannya.. Anak 4 dhantar ke…