STALKER.. when EVIL sits behind..
Ini permintaan kawan aku bila aku tnya apa benda aku nak tulih dlm blog aku hari ni. Hati dok meracau…
The Coolest Diary On The Planet
Ini permintaan kawan aku bila aku tnya apa benda aku nak tulih dlm blog aku hari ni. Hati dok meracau…
Semalam, 16 September 2013 ialah Hari Malaysia. Hari untuk bawak anak2 kua dari rumah sebab dah lama berkurung. Plus, adik…
Amacam? Hihihihi.. Tq sudi baca. Regards, Mommy Hannah Damia & Ariq Emir
Panduan ibu berkerjaya Bagi ibu berkerjaya, terdapat pelbagai keperluan supaya urusan penyusuan susu ibu berjalan lancar. Antaranya: 1. Pam susu…
Dari cerita WORDLESS WEDNESDAY #41 yang lalu, cerita sedih itu tidak lama. Coz, Daddy akan ada pada ketika hari Studio Photoshoot itu…
Kecewa.. Taaaapiiiiiiii.. terpaksa jua.. Ku letgo voucher studio photoshoot sebab Daddy ada pebenda ntah on dat date kat Penang. Sadisssssss…