23/02/2024



KATEGORI A

“SAYA terlompat2 gembira sambil senyum seorang diri macam kerang busuk setiap kali membaca entri2 neenaanuar & encik teman & x sabar menunggu entri penjelajahan yang lain dek keromantisan mereka dihuraikan hanya melalui gambar2 mereka DALAM MENJELAJAHI SIRI PERCUTIAN NEENAANUAR SELAMA INI KERANA mereka sgt gojes, tempat lawatan mereka sgt gojes, gambar memang 3 hektar tanpa amaran punya luas akan menyebabkan saya nak masuk je dalam gambar tu sekali..” tehehehe..

KATEGORI B

Otomatik dah masuk kan? Ngeeee

Lain2 syarat?
banner – siap
banner kat sidebar – siap
owh.. tag 5 orang..


1. MS RED
2. PRINCE
3. SOLICIOUS STORY
4. SOLOMOLO
5. FARIHIN
Cukup syarat dah.. ;p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *