22/05/2024 10:01 AM
Kejadian
Tepat 12.00 tengah malam, 30 September 2011
Tempat
@ our home.
Aktiviti
This is 2nd event for Hannah Damia [HD] for her 1st Birthday. 
Sambutan ala kadar yang pada mulanya dirancang disambut bertiga saje. Sebab jangkakan ketibaan family mentua Mommy dari Kedah mungkin lambat. Namun, langkah kanan bagi mereka & juga bertuah buat kami sebab ada jugak orang yang boleh habiskan kek. Kalau x, mati gak kami berdua je nk makan. Hehe..
Tq for coming.
[sad mode jap sebab family Mommy jauh di Kedah. Yup, Mommy n Daddy both from Kedah. Same High School you know!!]
Family mentua datang sebab esoknya tu nak ke Kuantan sempena Hari Konvokesyen adik ipar Mommy. Nah Mommy selit satu gambar Konvo adik ipar Mommy.
Kecik bleh la eh? Heeeee…
************************
PRESENTING
HANNAH DAMIA IN ACTION!!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!
HAPPY BIRTHDAY TO HANNAH DAMIA
HAPPY BIRTHDAY TO YOU
MY LOVE
Mommy & Daddy Love HD so Much!!!
Moga Allah merahmatimu sayang.
Jom layan gambar2..
[psst: ketika ini, HD dah 3 hari demam panas tau. Tp, dia sporting mcm biasa. Dh lama sket br nangis. Itu pn sbb nak susu. Dah hentam susu, ok trus. Panas je blum ok]
Dia usha jer Daddy
Pekebenda la Mommy & Daddy nih buat??
Ngan abang ipar / uncle long HD
We love u so much dear!!!
Usha sket.. eh.. susu lagi ngancam la Mommy!!!
Potong sket blueberry cake nih.. ;p
Nampak x bibir HD makin merah? Ye.. Panas sudah naik.. 🙁
Letak CoolFever, suap susu, stop jap utk suap kek sketttt, setel.
Start main susu.. adeh!!
Cantik. Sedap. Murah.
xyah nk bli kt Secret Recipe.
Hehehehehehe
Itu saje.
Nantikan entry seterusnya untuk majlis rasmi harijadi HD di Gambang Resort.
See ya!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!