THANKS 2019, WELCOME 2020
Semoga tahun ini adalah tahun bertuah buatku, buat suamiku, buat anak-anakku, buat keluargaku. Semoga amal ibadahku makin bertambah. Semoga rezeki…
The Coolest Diary On The Planet
Semoga tahun ini adalah tahun bertuah buatku, buat suamiku, buat anak-anakku, buat keluargaku. Semoga amal ibadahku makin bertambah. Semoga rezeki…
Sejak Mommy kenal produk Suchi, dari set Suchi Kosmetik Umrah Haji (Set Travel Suchi) dan Lipbalm Nuur Suchi yang efektif…
Pagi ni.. Mommy bangun dari tidur. Mommy baca mesej di whatsapp. Siapa yang meninggal? Abam Korie? Eh Mommy baru je…
Nak kurus? Nak fit? Mana satu yang korang nak? Dua-dua kan? Mommy tahu. Akan tetapi, tahukah korang akan berat tidak…
Daddy daftarkan Hannah & Ariq untuk program School Holiday Special 2019 with Prasarana tahun ini. Ini kali pertama Hannah &…
Korang dah beli ke Kelengkapan Sekolah? Mommy tahu, ada yang teruja anak nak masuk tahun 1, ada yang nak beli…
Helo gais! Petang-petang macam ni, sambil layan Facebook, Mommy terpandang soalan seorang ibu yang pada Mommy, soalan ini pernah juga…