Tue. Jul 16th, 2024
A BIG CONGRATULATIONS FOR MY LIL BROTHER
ZAHIM SHAZMIE

on ur graduation of
Refrigeration and Airconditioning Mechanic-Domestic
(INPENS INTERNATIONAL COLLEGE)
31 March 2012
Tercatat sejarah buat adik bongsu kami kerana akhirnya beliau dapat menyarungkan jubah konvo sbg seorang lepasan pelajar INPENS.. Hahaha.. Itu katanya.. Pada kami, ia sangat bermakna. Sangat2 bermakna.
Adik yang ku kenal, akhirnya berjaya juga.
Amin Ya Allah
Moga Allah sentiasa memberkatimu Adik
Hari Konvokesyen telah diadakan di Bangunan SUK Shah Alam. Mak Abah Abang & K.Lina bertolak dari Semenyih. Manakala Mommy & Daddy serta HD x lupa, bertolak dari rumah kami. A bit lewat.. Ye la.. Bukannya nak masuk dewan. Sarapan @ On The Run
Dah sampai, cari Auditorium SUK
Obviously yg tgk kamera la kan. Hehehehe.. Kami kt luar dewan.. Pndek kata bhgn depan, tepi dewan. Dasyat. P kaco bahagian photographer suma. Heeee
*bes ler guna double lens EPL3 nih.. lens kedua agak panjang dari standard. Yang jauh, kita rapatkan. Cewahhh
Bawah ni gambo asal.. Jauh smpai apa pn x nmpk. [guna kit/standard lens] Ngeee
Lps tu g cari bunga jap sebab xde mende nak buat dah kt dewan ni pon. Bukannya kami nak masuk pon. Hehehe
 
Aksi HD time boring dah menunggu
 
Lepas tu, mak abah semua dah keluar. Lepaking kat bawah jap. Reaksi HD bila org mai kat dia??
Aduyainye pun.. APTB!!
anti sungguh dgn semua orang. Bajet semua orang yg dekat ngan dia adalah nurse/doc. Nt dia akan sakit kalau dekat ngan org sebegini [fobia dgn hosp!!]
Dalam lepaking2 tu, dia x pasan dia sandar tok dia. Hahaha
 
Dah sedar, nangis terus la!!!
Lps tu, orang kabor ada jamuan utk semua tetamu. Walla.. UIA pn x buat jamuan. Hik hik
Abah semangat nak snap. Hehehe
HD bila disuruh posing!
Bersama orang2 besar INPENS
Tahniah Adik
[Gambar family studio xde sape leh tolong curik snap.kikiki]
 
 Bersama mak abah
Bersama Kaktih. Sofea & Abg Hamdan dah pegi kt keta sbb cik sofea demam & xlarat sgt sudaaa
Bersama abang & k.lina 
 Opkos with Mommy & family
HD hanya leh bg kerjasama dgn PAKSU dia sorg saje!!
  
Nantikan post Mommy selepas event nih.
Mommy ber DIL TO PAGAL HAI plak kt i-City.
Hehehehe

By YB Shehan

YB Shehan merupakan penulis blog Mommy's Diary of Life (www.shehanzstudio.com). Merupakan bekas pelajar jurusan undang-undang di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIA) dan kini bergelar blogger sepenuh masa.

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!