GAYA DI HARI RAYA 2017

Kalau gaya di hari raya 2016 bertema caca merba warnanya, gaya di hari raya tahun 2017 Mommy decide nak sedondon. Kami pilih warna merah mak ngah selepas jumpa baju di Bangi Sentral. Hahaha.. Bukan rancang dari awal pun warna tu, asal jumpa baju je sebenarnya. Masa tu baru decide. Haha.. Beraya di rumah mak abah […]

SHOPPING RAYA? KENAPA RISAU? SHOPEE CAHAYA RAYA KAN ADA

SHOPPING RAYA KENAPA RISAU SHOPEE CAHAYA RAYA KAN ADA (3)

Tup tup.. dah nak raya! Eh Ehhhh.. puasa pun belum kan? Hihihi.. Tapi.. seperti tahun-tahun lepas, checklist shopping raya dah kena buat dari sekarang.. Baju raya, tudung raya, kasut raya, handbag raya, makeup raya.. Uishhh.. Macam banyak je? Kena sedia dari sekarang ni… Tapi fikir nak kena keluar cari barang-barang dari senarai shopping raya ni, aduhaiiii.. […]