RAHSIA HILANGKAN KELEMUMUR DAN RAMBUT GUGUR | SHAMPOO SANTAN

RAHSIA HILANGKAN KELEMUMUR DAN RAMBUT GUGUR SHAMPOO SANTAN (2)

SHAMPOO SANTAN RAWAT RAMBUT GUGUR | Dah macam-macam cara dibuat. Dah pelbagai produk digunakan. Masih lagi bersalji tau bila garu kepala. Hah? Salji? Yeeee. Salji yang tak sejuk a.k.a kelemumur. Bila kulit kepala tak sihat, macam-macam lagi la masalah lain yang datang. Antaranya rambut gugur. Worst case, boleh jadi botak! Urghh.. Apa rahsia nak hilangkan […]

KENAPA AKU PILIH TYZARA?

syampu-tyzara-shampoo-3

Tyzara .. Kenapa aku pilih Tyzara? Haa. Meh nak cerita.. Sebelum tu, nak tanya ni. Pernah tak asal bangun tidur je, rambut penuh atas bantal? Tak pun, korang jalan keliling rumah, penuh rambut kat lantai atau tepi-tepi dinding. Dah macam hiasan dah. Hihi Pastu korang stress sebab kena sapu lantai hari-hari penuh rambut je. Pastu […]

KENALI RAMBUT KITA & SYAMPU SESUAI

Mommy gigih mencari info mengenai rambut sebab setiap kali nak cari syampu, mesti pening. Syampu nih sesuai utk jenis kering ke, rosak ke, sesuai untuk semua jenis rambut ke, macam mana. Jom studi jap. SYAMPU SESUAI MENGIKUT JENIS RAMBUT Jika Rambut Berminyak Pilih syampoo yang dibuat khusus untuk rambut berminyak. Formulanya harus mampu membersihkan minyak […]