pakej perkahwinan laman warisan di taman warisan pertanian putrajaya (1)

RAIKAN MAJLIS PERKAHWINAN BERKONSEPKAN ALA KAMPUNG DI LAMAN WARISAN PUTRAJAYA

Published on :

Hai semua. Ada tak yang tercari-cari tempat untuk mengadakan majlis perkahwinan ala kampung, dengan menu santapan tradisi melayu dan dikelilingi dusun serta persekitaran yang segar? Kalau ada, nak bagitau ni.. PUTRAJAYA adalah tempat yang sesuai untuk dijadikan tempat meraikan majlis perkahwinan anda. Dan yang paling tepat, jika ianya diadakan di Laman Warisan di Taman Warisan […]

DUSUN DALAM BANDAR - DUSUN TAMAN WARISAN PERTANIAN PUTRAJAYA (10)

DUSUN DALAM BANDAR : DUSUN TAMAN WARISAN PERTANIAN PUTRAJAYA

Published on :

Taman Warisan Pertanian Putrajaya, atau yang dahulunya dikenali sebagai Medan Tani, sering dikunjungi Mommy kalau nak layan Satay Kajang & makanan di sini.. Ye lah.. dalam tu kan ada gerai-gerai macam Food Court. Di sini sebenarnya memang port makan terkenal di Putrajaya. Datang lah bila-bila masa pun, mesti penuh. Mommy sendiri suka datang waktu malam. […]