EH.. LIMA PULA? OK LAST!

Views: 53
Read Time:1 Minute, 7 Second

Hari tu katanya Adso bongsu. Tetiba ada lagi?

Baca : Adso – Cukuplah Empat

Serius! Mommy janji ini memang yang terakhir. Hihi.

Milky, kucing terbaru yang Mommy jumpa pada 14 Sept yang lalu selamat menjadi anak bongsu kali ini. Cukup lah!

Itu pun Daddy memang tak tahu langsung tentang Milky ini sehinggalah Daddy balik dari kerja.

@myapilot Mungkin rezeki? Selama ini cuma asyik sebut nak kopi susu. Kopi susu. Dapat juga tompok kopi susu depan kedai makan 😅 Allah izinkan Mommy terjumpa ni, rezeki kan? 🤫🤫 #milkythecat #milky #myaclan ♬ Tiba-tiba (Speed Up) – Quinn Salman

Memang terkejut besar la Daddy bila tengok ada seekor lagi budak kecik dalam cage. Hahaha.

Lepas 2 minggu, terus bawa dia ke Vet untuk vaksinasi.

Apa yang menariknya pasal Milky ni, video dia di Tiktok fyp. Terus followers Mommy mencanak naik. Tq sayang.

@myapilot Tak puas hati sebab Mommy kejut dia dari tidur. Sape suruh gi tidur dalam pasir 🤣🤣🤣 #milky #milkythecat #kucinglucu #fyp ♬ original sound – YB – YB 💃🏻🐈

Marah betul dia lepas Mommy suruh keluar dari pasir. Ada ke patut dia boleh tidur dalam tu kemain lama.

Mommy takde niat lain untuk bela kucing ni. Sesetengah orang cakap murah rezeki, Mommy mungkin tak perasan semua tu, tapi Mommy dah syukur sangat bila tengok semua kucing ini sihat. Ini pun dikira rezeki juga. Alhamdulillah.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *