Menu
Menu
banner KBBA9

Naracards Jeju Set

VIDEO KLIP LAGU MELAYU BEST 2018 BAGI MOMMY!

Ada beberapa video klip lagu Melayu yang agak menarik hati Mommy. Seronok pula layan.. Nah la.. Korang pun boleh layan sekali..

Lagu Untuk Laila – ATM (Akim & The Majistret)

Lagu ini puncaaaaaaaaaaaa Mommy teringin sangat nak ke Jeju, Korea!

Stereotype – ATM (Akim & The Majistret)

Video klip ni agak rare. Boleh tahan gila 1 team dorang ni. Hahahaha..

Sufian Suhaimi – Di Matamu

Lagu ini, lama-lama dengar best jugak. Dan takkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.. seharusnya aku.. Video dia, syahdu juga.

Syamel & Ernie Zakri – Aku Cinta

Malique – Pejamkan Mata (feat. Dayang Nurfaizah)

Ok setakat ini dahulu lah. Sekadar nak lepaskan penat mata hadap laptop. Boleh la layan video clip best kejap. Lepas ni boleh sambung entri lain pulak. Bye!

Tags:

3 thoughts on “VIDEO KLIP LAGU MELAYU BEST 2018 BAGI MOMMY!”

  1. qaseh says:

    lama tak layan video klip , biasa bukak kat Joox degar lagu je

  2. Asyiqin says:

    lagu akim & the majistret dua2 tu style korea.. mcm lee hongki ft island

  3. yanieyusuf says:

    semua vdeo klip lagu best2 ni..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
error: Content is protected !!