IBU TUNGGAL LAGI..

Hahahahaha.. Sementara je.. 2 tahun lepas dah lalui benda sama. Tahun lepas, masa dikhabarkan perlu pergi lagi, macam tak berapa setuju. Haha.. Tahun ni, ku relakan je. Pergi cari rezeki dan dalam masa yang sama berpeluang beribadah di Tanah Suci. Siapa tak nak??

Haaa.. tu lah dia.. Daddy. Pergi jadualnya kejap je kot. Mungkin bulan 8 nanti balik dah. Andai ada rezeki lanjutkan lagi, maybe berpeluang buat ibadah Haji kali ke 2. Mommy sebenarnya berharap juga Daddy berpeluang buat Haji lagi sekali.

Sebab kali ni.. mak dan abah Mommy pun dapat peluang buat Haji. Allahu.. seronok sangat!!!

Kalau rezeki.. Mommy pun nak juga. Doakan lah ye wahai Daddy.. Jangan lupa tu.. Nanti bawa kita sekeluarga..

Kalau 2 tahun lepas.. Hannah menangis sambil peluk kaki.. This time, ok je Hannah. Dah faham dah..

Tapi Ariq.. bukan dia faham Daddy nak pergi jauh mana. Yang dia faham, kenapa Daddy tinggal dia dan masuk tempat tuuu.. nak turun escalator pulak tu. Why?? Why??

Maka..

Drama la sekejap. Syahdu je tengok masing-masing. Tapi Mommy maintain. Ok jer. Hehe..

Take care Daddy. Jangan makan Nasi Mandy kerap sangat. Tamo saiz pak Arab tauuuu.. hahaha.

Loveyou. Take care.

16 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge