TERINGIN NAK PANGGIL ABANG.. TAPI..

.

.

.

Geli. Hahahaha.

Seboleh-bolehnya, Mommy akan elak memanggil semua orang yang lebih ‘dewasa/tua’ dari Mommy dengan panggilan abang! Serius!

Setakat ni, hanya abang kandung Mommy je yang Mommy panggil abang. Selain dari tu, erm.. jap.. oo abang2 ipar tapi sambung nama dorang la. Tapi, kalau boleh elak, elak juga. Hahahaha..

Suami pun.. Bam Aji.. hahahahah.. Tak la.. itu yang Mommy bahasakan nama hubby kat orang. Tetap.. tiada abang juga untuknya. Hahahaha. Sori sayang.. abang tu memang geli. (Pegang tengkuk)..

Kalau sahabat-sahabat pun, Mommy akan panggil abam, bam, abe dan sebagainya. Yang pasti, bukan abang.

Kalau terpanggil abang juga, tu maksudnya Mommy typo.

Serius!

T

Y

P

O

.

.

TYPO!

Dey.. Jangan paksa! Geli. Hahahahah

#SAYAJUAL #ROSETYARA

SERENDAH RM30 SETIAP BULAN

13 Comments

  1. klo dh pggl abg kang abg kandungku lak yg perasan kuikuikui so pggilan kena lain wpun jarak umur 3 thn.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.