PENAWAR ASMA : MINYAK HERBA ASMAK BERWAJAH BARU

penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru
Minyak Herba Asmak (MHAM)

Pernah dengar seseorang merungut sesak nafas kerana asma? Atau ternampak seseorang menggunakan ubat sedut (inhaler) untuk membolehkannya bernafas?

penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru-seretide-inhaler

Teringat masa Hannah kecik dulu, selalu sangat diserang batuk selsema. Siap pernah guna inhaler juga. Yang paling merimaskan Mommy ialah kahak. Kahak terlalu degil sampai kadang-kadang tu pergi klinik untuk nebulized. Masalah asma, semput dan lelah ni tidak mengenal usia. Jadi apa punca asma, semput dan lelah ni ye?

PUNCA ASMA, SEMPUT DAN LELAH

Antara punca-punca yang dikenalpasti sebagai pencetus serangan asma di rumah antaranya ialah:

  1. Debu hama di dalam rumah
  2. Haiwan peliharaan
  3. Cuaca dan pencemaran udara
  4. Asap rokok

VIDEO : PERTANYAAN YANG SERING DITANYA IBU BAPA MENGENAI ASMA

CARA RAWATAN (KAWAL DAN KURANGKAN SAKIT)

1. Kenali tanda-tanda amaran awal serangan asma iaitu batuk dan sukar bernafas.

Tonton video ini

2. Jika anda, atau anak anda mempunyai jadual rawatan asma, pastikan anda ikut jadual tersebut untuk mengelak serangan asma secara tiba-tiba.

3. Kenal pasti punca yang boleh mencetuskan serangan asma seperti debu hama, asap rokok dan bulu haiwan peliharaan.

4. Jaga kebersihan untuk mengelak sebarang pencetus serangan asma.

5. Untuk bayi yang selsema dan batuk, Mommy selalu amalkan teknik Steaming & Percussion yang pernah Mommy kongsi sejak Hannah berusia setahun lebih.

Kini ada satu produk khas yang Mommy nak kongsi untuk kawal masalah asma, semput dan lelah ini iaitu Minyak Herba Asmak.

penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru
Minyak Herba Asmak

MINYAK HERBA ASMAK (MHAM)

Dahulunya dikenali dengan nama Minyak Herba Asma Mujarab, boleh digunakan sebagai penawar asma pada bayi, kanak-kanak serta orang dewasa.

Antara manfaat MHAM ialah untuk:

  1. Mengawal asma, semput, lelah
  2. Melegakan batuk, kahak, selsema
  3. Menghilangkan kesakitan gigitan serangga, luka, pedih terkena api
  4. Merawat sakit perut, bengkak dan sengal otot
  5. Mengawal kesakitan buasir, sembelit dan senggugut
  6. Membantu melancarkan darah, sakit kepala, migrain, resdung, sakit gigi, strok dan ulser

KEISTIMEWAAN MHAM

penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru-5
Minyak Herba Asmak, RM39, 30ml
  1. Kandungan MHAM yang telah menjalani R&D lebih selamat dan lebih suci, dengan wajah baru yang lebih menarik
  2. Kandungan utama MHAM terdiri daripada bahan selamat iaitu minyak zaitun, minyak kelapa dara, habbatus sauda dan gamat
  3. MHAM juga lebih mesra kulit di mana peratusan alahan pada herbanya sangat rendah dan cepat meresap ke kulit
  4. Ia juga berangin dan ianya mengikut piawaian yang ditetapkan
  5. Rundingan cara pakai akan diberikan mengikut masalah yang dihadapi oleh pengedar yang mempunyai ID yang sah
  6. Pelanggan digalakkan berhubung dengan pengedar yang berkenaan sama ada untuk sebarang masalah berkaitan atau berkongsi pengalaman mencuba
  7. Jaminan kesucian dan keselamatan produk kepada pengguna
penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru
Kandungan utama : minyak zaitun, minyak kelapa dara, habbatus sauda dan gamat

CARA GUNA MHAM (SAPU, SAPU, SIHAT!)

Mudah sangat! Sapu di leher dan ke dada, ke tengkuk dan ke belakang.

penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru
Tuang je.. Agak berangin.

Cara yang lebih terperinci akan dirunding mengikut permasalahan atau sakit yang dihadapi, oleh pengedar MHAM. Setiap sakit, cara sapuannya berbeza.

penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru-seretide-inhaler

TESTIMONI

Testimoni dari Mommy sendiri. Ariq dah sebulan selsema dan batuk berkahak. Selepas beberapa kali sapu, dah nampak hidung tu dah kurang meleleh dan batuk pun berkurangan. Sedangkan sebelum tu dia memang ada simpton batuk dan dehit. Risau sangat Mommy. Tapi, tawakkal dengan menggunakan MHAM ni. Alhamdulillah. Boleh la teruskan aktiviti berenang setiap minggu lepas ni. Inshaa Allah.

penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru
Anak sihat, Mommy senang hati!

Antara testimoni berjaya yang lain.
penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru-2Alhamdulillah.

CARA SIMPAN & TARIKAN COMEL UNTUK ANAK-ANAK

Selalu terlupa kat mana letak ubat-ubatan begini, Mommy simpan je dalam bekas macam ni. Comel je.

penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru-11
Usung ke sana ke mari, Jangan sampai hilang.. hihi

Tarikan comel untuk anak-anak iaitu kotaknya yang boleh dijadikan tabung untuk anak-anak.

penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru-1

BEDAK ASMAK

Ada lagi 1 produk yang Mommy nak kongsi juga. Bedak Asmak namanya. Memandangkan Ariq masih ada masalah ekzema lagi, boleh lah Mommy cuba Bedak Asmak ni.

penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru
Bedak Asmak RM38, 150gm

Bedak Asmak ini ialah ramuan tanah liat putih terbaik yang diolah untuk membantu menyelesaikan pelbagai masalah kulit seperti ekzema, psoriasis, jerawat, kurap, panau, gatal, kayap, cacar air dan lain-lain. Jangan korek dengan jari ye, sebaliknya gunakan sudu sebab ia juga boleh dimakan sebagai penawar sakit perut, gout dan cirit birit. Inshaa Allah.

penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru
Juga boleh digunakan sebagai bedak sejuk, masker dan scrub muka

PELUANG MENJANA DUIT

Sekiranya berminat nak mencuba atau nak menjadi agen, boleh ke link di bawah atau hubungi terus :

penyakit-asma-minyak-herba-asmak-wajah-baru-

بسم الله توكلت علي الله ولا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم

#SAYAJUAL #ROSETYARA

SERENDAH RM30 SETIAP BULAN

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.