LIRIK DIRGAHAYU – FAIZAL TAHIR & DATO CT (OST LARA AISHAH)

lirik-dirgahayu-faizal-tahir-dato-ct-ost-lara-aishah

Wooo. Gabungan mantap bagi Mommy. Haish. Dua-dua Mommy minat. Mommy tahu lagu ni pun melalui rancangan Meletop baru-baru ini. Sekarang dah jarang sangat dengar radio. Al maklum la pergi kerja dengan motor je, memang sah la takde radio. Agak ketinggalan untuk dengar lagu-lagu baru. Lara Aishah tengah hot kat tv kan? Ke dah habis? Ahaha. Tak kisah la, memang Mommy tak sempat pun nak layan drama-drama bagai ni. Sekarang tengok tv pun sebab ex-boyfriend Mommy ni suruh tengok dia. Layan je la..

LIRIK DIRGAHAYU – FAIZAL TAHIR & DATO CT

Adakah ini kali yang pertama
Adakah ini kali yang terakhir
Mungkin waktu tak mengizinkan kita
Mungkin jalan ceritanya berbeza

Satu hari pasti nanti
Ku akan memahami
Namun cinta tak akan mati

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku

Andai takdir kita bertemu lagi
(Ku berdoa selalu)
Masihkah akan kau kenang kembali
(Takkan pernahku lepas)
Satu hari pasti nanti
Ku akan memahami
Namun cinta tak akan mati

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku

Tidak pernahku bersoalkan takdirNya
Dan ku percaya cintakan mengatasi
Semuanya

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu (2x)
Cinta kau dan aku
Cinta dirgahayu
Dirgahayu
Cinta dirgahayu

VIDEO OST LARA AISHAH

2 Replies to “LIRIK DIRGAHAYU – FAIZAL TAHIR & DATO CT (OST LARA AISHAH)”

  1. Hmmmm…. kat asterok ke citer tu? Ai da 6 tahun x ada asterok
    Sohoque recently posted…BoboiBoy Galaxy – Pengembaraan Galaxy BermulaMy Profile

  2. walaupun minat ngan fasha tapi lom ada peluang tengok lara aisyah….lagu ost asal faizal tahir nyanyi sedap jerrrr
    saidila@kaklong recently posted…Kenapa Setiap Rumah Perlu Ada Minyak Herba Asmak ?My Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge