LIRIK KU RELA DIBENCI – AIMAN TINO

Dengar lagu Ku Rela Dibenci ni banyak kali juga. Tetiba Daddy pasang kat rumah. Wow. Lagi advance. Dah siap download dah lagu tu. Terus Mommy cari lirik dan ulang dengar lagu ni. Haha.

lirik-ku-rela-dibenci-aiman-tino

Siapa Aiman Tino ni?

Cari nama penyanyi lagu ni. Aiman Tino? Ada kaitan Herman Tino kah?? Penyanyi Malaysia yang baru berumur 18 tahun beb. Haha. Terasa diri tua lah bila tengok umur adik-adik ni. Suara sedap. Layan selagi tak bosan.

P/S : Lagu bes. Lirik dia macam tak kena je. Huu

KU RELA DIBENCI – AIMAN TINO

Ku ketawa kau menangis
Engkau tertawa aku menangis
Hanya dirimu oh sayangku

Kesudahan tiada henti
Hanya yang tinggal igauan mimpimu
Ternanti-nanti

Sering kali aku diuji
Air mata ku terus mengalir
Membasahi di dadaku

Hanya ratapan di dalam hati
Moga tercipta kesudahan yang di nanti

Ku ingin ku dibenci olehmu
Agar kenangan manis terus terpadam Selamanya

Menghitung menunggu mati
Agar kau jumpa yang di nanti
Semoga pemergianku ini
Terbaik untukmu

Tak sanggup ku dibohongi
Ku rela di jemput Ilahi
Kerna dia ku sanggup pergi
Hanya di sana kekal dan abadi

Ku ingin ku dibenci olehmu
Agar kenangan manis terus terpadam
Selamanya

Menghitung menunggu mati
Agar kau jumpa yang dinanti
Semoga pemergianku ini terbaik untukmu

Tak sanggup ku dibohongi
Ku rela di jemput Ilahi
Kerna dia ku sanggup pergi
Hanya disana kekal dan abadi

Hanya disana kekal dan abadi

Video

Leave a Reply

CommentLuv badge