Naracards Korea-Seoul Set

INTEEMOR BY EPHYRA : JAMU MODEN UNTUK KEINTIMAN WANITA

Sebut sahaja Ephyra, apa yang anda terbayang?

Mommy terbayang dua selebriti di atas ini. Hihi. Ya benar. Norman Hakim dan Memey Suhaiza. Duta dan pengguna setia Ephyra. Mommy teringin juga nak cuba produk Ephyra. Tertanya-tanya juga, hebat sangatkah produk Ephyra ini? Ramai benar pengguna setia.

Kalau dah rezeki, tak ke mana. Mommy berpeluang cuba produk terbaru Ephyra iaitu INTEEMOR BY EPHYRA : JAMU MODEN UNTUK KEINTIMAN WANITA!

MASALAH DALAMAN

KEPUTIHAN

  • Kalau sebut perihal masalah dalaman ni, yang paling ketara bagi Mommy ialah setiap hari ada masalah keputihan. Rimas sangat-sangat. Dah macam-macam Mommy buat. Jumpa doktor, makan antibiotik, masukkan pil hilangkan keputihan tu, makan pil manjakani, dan macam-macam lagi. Masalah masih sama.

HAID

  • Bila datang bulan, hari pertama tu macam WAJIB pula Mommy derita senggugut. Hmm. Kadang-kadang tu sampai tak boleh bangun. Sakit sangat. MC pula, doktor memang tak suka. Siap suruh makan panadol menstrual tu. Mommy lak tak suka makan ubat lambat proses macam tu.

Sebenarnya bukan ini sahaja masalah dalaman wanita, banyak lagi yang Mommy tak senaraikan di sini. Jadi, bila Mommy dapat maklumat ada JAMU MODEN seperti Inteemor ini, Mommy tertarik nak cuba.

PERKENALKAN, INTEEMOR BY EPHYRA

Yeay. Finally Mommy dapat rasa kesedapan Inteemor. Sekali rasa, wow! Dua kali rasa, double wow. Nak tahu apa kesannya selepas tu? Baru 2 hari pengambilan, period Mommy macam berketul2 keluar. Dan paling best, tiada senggugut! Wah. Cepat betul kesannya! Keputihan, dah kurang!! Fuh!

KEBAIKAN INTEEMOR

  • Apa lagi kebaikan Inteemor ya? Baca ni.
Banyaknyaaaaaaaa kebaikan. Cuba bayangkan. Baru 2 kali Mommy cuba, dah nampak kebaikannya. Kalau amal lebih lama? Barulah CANTIK DALAM, CANTIK LUAR bukan?

CARA PENGAMBILAN

  • Sekali cuba, pasti dah tak boleh tinggal. Mommy berehat sebentar baru-baru ini sebab haid. Dah rasa macam tak lengkap pula pagi-pagi Mommy. Memandangkan umur Mommy dah 31 tahun, bonus buat Mommy ialah boleh minum 2 sudu Inteemor. Heee. Sedap.
  • Tapi, kalau badan kalian macam Mommy, tak tahan jenis-jenis makanan bersifat panas seperti madu dan habbatussauda, adalah sangat penting dan wajib minum kerap dan banyak air masak.

Dan perlu diingatkan untuk menggunakan sudu plastik ketika pengambilan jamu moden Inteemor ini. Sudu besi kurang sesuai kerana dikhuatiri akan mengurangkan khasiatnya.

Pengambilan Inteemor ini sebenarnya mengikut usia. Macam Mommy, dah masuk kategori kedua dah. Hii

KANDUNGAN INTEEMOR

  • Dah jadi rutin setiap pagi selepas sarapan dan malam sebelum tidur, Mommy akan buka peti ais cari Inteemor ini. Kenapa sampai rindu-rinduan nak minum Inteemor ini? Sebab sedap sangat!
Nak tahu tak kenapa Inteemor tu sedap? Cuba tengok kandungan Inteemor ini. Ada 16 herbal terpilih iaitu Manjakani, Pueraria Mirifica, Collagen, Kunyit, Dong Qui, Madu, Sireh, Durian Belanda, Akar Serapat, Kacip Fatimah, Habbatussauda, Aloe Vera, Buah Delim, Acai Berry, Biji Aprikot dan Buah Tin
Psst. Untuk si isteri. Inteemor ini berupaya meningkatkan libido iaitu keinginan hubungan sek-sual tau. Ia akan meningkatkan pengaliran darah yang membantu ransangan sek-sual. Dah tentu Mommy sendiri merasainya. (*^_^*)

TESTIMONI

  • Kesan kepada diri Mommy selepas hampir 3 minggu mencuba, masalah dalaman seperti keputihan nampak berkurangan, masalah senggugut tiada, Mommy jadi lebih bertenaga dan susu badan Mommy masih stabil tanpa apa-apa kesan sampingan.
  • Cuba lihat testimoni pengguna Inteemor. Ini menunjukkan produk ini memang bagus sampai Mommy pun terpengaruh sekali.
Nampak gaya, sahabat-sahabat Mommy pun dah mula cuba Inteemor juga selepas Mommy kongsi pengalaman Mommy.

PANTANG LARANG INTEEMOR

  • WANITA HAMIL DILARANG AMBIL INTEEMOR
  • WANITA PERIOD PERLU STOP SEHINGGA HABIS PERIOD
  • IBU MENYUSU BOLEH MINUM INTEEMOR

HARGA

RM49 SAHAJA!!

Untuk info lanjut tentang Ephyra, boleh layari:

Website : www.oceanlife2u.com
Facebook : facebook.com/oceanlife2u
Instagram : instagram.com/ephyra2u

(Visited 101 times, 1 visits today)

28 thoughts on “INTEEMOR BY EPHYRA : JAMU MODEN UNTUK KEINTIMAN WANITA”

  1. Julia Johari says:

    Inteemor memang best!
    Julia selalu amal setiap hari, good review dear !
    Rekemen sangat pada kawan-kawan terutama wanita diluar sana.
    Makin mantap, makin manis, makin macam persis anak dara hehe

  2. vesper lynx says:

    Waa..terbaik ni..boleh try nnt.. 😉

  3. banyak khasiat dia ehh harga pun berpatutan …insyaAllah akan cuba jugak

  4. mas saari says:

    mas pun minum inteemor..
    memang byk khasiat dan dpt bantu mas kawal berat badan

  5. kayla says:

    Ephyra ada jual Jeni's kapsul tak?
    _wawa idris_

  6. Fuuuh bab anjal2 ni abam suka!!!

  7. irra yyan says:

    Naseb la kita jarang period.. Tak merasa senggugut.. (Icon pejam mata)

  8. Pijah Yusof says:

    wow..good review..dan dan rasa nak beli..

  9. Memang berbaloi makan Inteemor 😉

  10. YB Shehan says:

    Tq sis juju. mmg rekemen selalu sbb barang bagus kan? Hiii

  11. YB Shehan says:

    wah. harap lepas ni ada utk suami pulak ke utk kawal berat badan. hiii

  12. YB Shehan says:

    itu la. harga mampu milik. best

  13. YB Shehan says:

    ok.. jom amal bersama2

  14. YB Shehan says:

    ha'ah. fatin kawan kita tu dah tergoda dah. siap beli dah. pijah pun cpt2 tau

  15. YB Shehan says:

    tq rara. jom seri sekali

  16. YB Shehan says:

    huhu. shehan dah lama cari solution. serasi nmpk gayanya ni

  17. YB Shehan says:

    betul betul betul

  18. YB Shehan says:

    x ada dear. semua supplemen kolagen berbentuk minuman. inteemor je tak perlu dibancuh

  19. Hanim Hashim says:

    banyak khasiat, sedap, selamat diambil dan cik abang makin sayang! Terlebih berbaloi dah ni hehehe

  20. Nina Mirza says:

    Alhamdulillah, Kak Nina pun dah amalkan INTEEMOR dan teruja akan khasiat dan kebaikkannya!

    Testimoni Kak Nina
    CoratCoret Nina: 5 Rahsia INTEEMOR yang anda harus tahu –
    http://ninamirza.blogspot.my/2015/11/5-Rahsia-INTEEMOR-anda-perlu-tahu.html

  21. kak gojes says:

    patut la wajah YB ni ceria aje..rupanya ni rahisanya…aummmm

  22. Mera Hussain says:

    Arghhh!!! Terasa nak try sangat makan inteemor nie.. tq kak shehan review yg baik ni. Hehehe

  23. YB Shehan says:

    Hihi. Cuba la jugak ye

  24. YB Shehan says:

    Tq dear.. jom amal sama2

  25. cik Jaja says:

    Best juga ya sebab nampak kandungan produk nie semua herba best2 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
error: Content is protected !!