banner KBBA9
Naracards Korea-Seoul Set

PENSIL WARNA MURAH TETAPI PRESTASI TERBAIK!

Salam

PENSIL WARNA MURAH TETAPI PRESTASI TERBAIK

Mana nak cari tu?
Ini dia. Mommy dah jumpa. G SOFT JUMBO
Saiz dia Jumbo ye kawan-kawan.
Jumbo means gajah.Tihihiii
Bila mewarna, perasaan Mommy macam seronok lain macam. Eh.. Macam-macam la Mommy oi. Haha. Sebab Mommy tengok, warnanya terang, cantik dan tak payah gigih tekan sangat. Kalau tekan, lagi la cun & pekat warnanya. Serius!
Mana Mommy jumpa ni?
Ok2. Kat MR DIY.
Yes. Harga?

Cuma RM10.20 gitulah rasanya. Dah terlupaaaaaaa.

Ariq si kecik tu pegang pun best & puas! Sakan dia menconteng. Sampai ke dinding. T_T
Oh ini hasil kerja Hannah malam tadi.
Setiap pembelian warna ini, dia bagi free buku mewarna tau!!
Cepat serbu MR DIY!

(Visited 290 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

POKOK KELAPAK

*Every time I see _________ my heart bergoncang Every time I think of you

EXERCISE JARI.. MUDAH SAHAJA

Assalamualaikum. Jom kita exercise jari jemari di kala petang sebegini TEKAN SINI SENAMAN JARI

BUS STOP YG SUPER COOL!

Mcm nih, Mommy nak lepak sambil makan nasi dlm tuh.. ;p Jom berkelah.. ;p

error: Content is protected !!