banner KBBA9
Naracards Korea-Seoul Set

FROZEN KARIPAP SEDAP!!

Salam.

Petang-petang macam ni, tetiba lapar la pulak. Hannah request nak makan. Kesian pulak kat budak demam tetiba pagi ni.

Pagi tadi ke klinik jap. Amek ubat for both of them. Selsema. Hannah plak ada demam panas tetiba plak pagi tadi. Dah masuk 4 kali dah Hannah demam sepanjang Daddy ke Mekah. Hmmm.

Merengek je. Bagi tab.. diam jap.

Godek-godek peti ais, ternampak ada frozen karipap yang MIL Mommy bawa baru2 ni. HDAE memang suka karipap.

Mommy ni jarang nau nak ada makanan2 sejuk beku ni. Jadi nya, main agak-agak je

Hannah start gigit tepi dulu. Hahah. Takpe la nak. Asalkan makan.

Mil (mentua) Mommy memang buat bisnes frozen karipap ni kat Kedah. Sapa nak cuba.. boleh info.

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

(Visited 55 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Post

ALHAMDULILLAH.. MEJA STUDI IDAMAN!!

Hari nih Mommy dah dapat!! HD dah teruja sgt!! Nantikan entry details later… Posted

MomBloggersPlanet Cutest Baby of the Planet – June 2011

HANNAH DAMIA BINTI HARIS ANUAR 30-09-2010 Oh yaa!! Click MBP Facebook page for voting Just

DEMAM..DEMAM..DEMAM..

Agak berturutan jugak la kes demam nih. Bermula dari HD yang cuma flu n

error: Content is protected !!