Naracards Korea-Seoul Set

LISA DAN YUSRY BERKONGSI GAMBAR ANAK MEREKA

Salam
Akhirnya Lisa & Yusry sudi berkongsi gambar anak mereka. Dalam post yang lalu, mereka meminta masa dulu untuk tidak berkongsi, namun akhirnya kita dapat tengok walau hanya dari tepi. Hii
Tak mengapa. Sabar dahulu. Pasti lepas ini lebih banyak gambar akan dikongsi. Mana ada ibu bapa yang tidak teruja dengan anak sendiri bukan?
Nama anak Lisa Surihani dan Yusry KRU bakal diumumkan selepas 7 hari. Sama-sama berdoa nama anak mereka tak susah nak eja dan punya maksud yang baik.
Ini serius tau. Nama moden zaman sekarang ni, dah la panjang, susah nak eja, kadang-kadang, maksud pun takde. Allah. Kesian anak tu.
Apa pun, moga Lisa & Yusry berjaya mendidik anak syurga mereka ini. Insya Allah.

(Visited 13 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
error: Content is protected !!