RESIPI SAMBAL AYAM PENYET

Assalamualaikum.
Hari tu kan Mommy ada share yang Daddy masak udang salut telur masin & sambal ayam penyet tak pedas kat sini > Puasa ke 6.

Ada yang mintak resipi. Daddy bagitau, gugel je la. Hahaha. Daddy yang Mommy kenal bukan lah 100% folo sgt gugel tu. Kadang dia olah jadi lebih sedap sket. Hi.. Pahala tau puji suami. Ekeke. Ini bukan riak. Ini fakta. Cewah.

So yang mintak resipi tu, boleh tiru nih..

Buat masa puasa ke 6. Hari ni yang ke Puasa 9 pun belum habis lagi. Punya la banyak.

Terbaikkkkkkkkk

Regards,
Mommy Hannah Damia ‘n’ Ariq Emir
Important :
– Declaration of images are the intellectual or personal property of the blog owner; YB Shehan.
– Declaration of image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner; YB Shehan. Failing which may result in possible legal action against the involved party using the image.
– Declaration of editing or removing the watermark on image(s) is strictly prohibited and automatically qualifies as breach of intellectual property of the blog owner; YB Shehan.

Leave a Reply

CommentLuv badge