Menu
Menu
banner KBBA9

Naracards Seoul Set

RESIPI SAMBAL AYAM PENYET

Assalamualaikum.

RESIPI SAMBAL AYAM PENYET 2015 | Hari tu kan Mommy ada share yang Daddy masak udang salut telur masin & sambal ayam penyet tak pedas kat sini > Puasa ke 6.

Ada yang mintak resipi. Daddy bagitau, gugel je la. Hahaha. Daddy yang Mommy kenal bukan lah 100% folo sgt gugel tu. Kadang dia olah jadi lebih sedap sket. Hi.. Pahala tau puji suami. Ekeke. Ini bukan riak. Ini fakta. Cewah.

So yang mintak resipi tu, boleh tiru nih..

Buat masa puasa ke 6. Hari ni yang ke Puasa 9 pun belum habis lagi. Punya la banyak.

Terbaikkkkkkkkk.

Tags: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge
error: Content is protected !!