banner KBBA9
Naracards Korea-Seoul Set

DIARI CABARAN ‪#‎15minit1hari‬

Assalamualaikum.
Idea member. Bagus jugak ada cabaran macam ni. Tapi, hanya Allah yang tahu kena kental.

So, buat permulaan, cuba kemas dulu tempat yang sedikit kurang stressnya. #tips

Cabaran ‪#‎15minit1hari‬ : DAY 1 (Susun atur peti. Ubah kedudukan telur dari tepi pintu peti ais > ke bekas kecil comel Daiso > letak bahagian dalam Chiller)
Cabaran ‪#‎15minit1hari‬ : DAY 2 (Kemas meja office & drawer)
Mula2 sepahkan dulu..
Hasil sebelum dan selepas kemaskini meja
 
 Hasil sebelum dan selepas kemaskini drawer
So, hati kena kental untuk cabaran ini. X rajin pun kena jadi rajin sekejap walaupun cuma 15 minit. Bukan untuk orang lain pun, utk kita jugak kan???
To my friend Nor Azlin Kamarudin, bijak idea nih..
Regards, Mommy Hannah Damia & Ariq Emir

(Visited 49 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Related Post

DEMAM SEHARI SEBELUM 11 BULAN = BERJAYA BERDIRI SENDIRI

28 Okt 2013, Ariq genap 11 bulan. Badan beliau agak panas sehari sebelum tarikh

UBAN DI ‘USIA MUDA’

Assalamualaikum. Teringin nak gali info nih. Sebab hari tu terjumpa kat kepala. Kuikuikui. Yeay.

7 AMALAN MENJEMPUT REZEKI YANG WAJIB BUAT

Assalamualaikum w.b.t ✅ Maksud REZEKI adalah:– kasih sayang– kewangan– kesihatan– ibadah ✅ Nak dapat

error: Content is protected !!