MENJADIKAN WANITA LEBIH BERSERI DARI DALAM

Selepas bersalin bukan bermaksud semua ibu2 perlu mengabaikan penjagaan dalaman. Pengalaman aku adalah, mencuba produk yg boleh menjadikan badan kita sihat. Ye la.. xnk la klu kita nih nmpk lembik je kn? Klu dalaman kita sihat, dh tentu luaran akan nmpk lagi bermaya & segarrrr gitu. Kn? Kn? Semua nih jasa ibuku yg telah MEMARAHI aku sebab mls sgt makan ubat. Ye la.. Aku slalu lupa jer dek kesibukan hari2 dgn anak la, baju kerja suami isteri yg perlu diseterika la, botol2 yg perlu dibasuh la, mcm2. x masuk lg ujung minggu. Klu dh ujung mggu, punya la sibuk lg smpai suami kena tolong sidai baju.. hehehe.. mekasih suami misali ku..
Oh ya.. sebut pasal produk penjagaan nih, aku telah memilih utk mencuba produk SENDAYU TINGGI D’FOLIA. Harganya RM28. 
Mintak diskaun pn, x kasi dh. Heeee.. ye la.. wtpe perlu beli benda mhl klu bleh mntk diskaun kn? Ngeee.. dgn sombongnya kakak tu ckp produk ST mmg XDE DISKAUN. Hmmm.. xpe la.. demi badan aku, beli je la.. Nk try.. Ohh ya.. sblm beli tu, akak tu suggest 1 jns lg produk iaitu ST Beauty. Lebih kurang cm D’Folia jugak. Tp… heee.. mcm utk wanita yg dh lama kawen je, kak???? Heeeee.. 
After dh beli D’Folia, aku try google ST nye website. Mak aih..nk je aku jd anak angkat auntie ST tuh.. Pe nm ntah.. Leh tumpang sekaki kekayaan tuh.. heee.. Iklan dh la mantap tahap gaban. Bagus anak melayu cmnih.. Saya sokong kamu!!! 
Oppss.. melalut.. here dia punya ceritera pasal D’Folia nih:- 
MENJADIKAN WANITA LEBIH BERSERI DARI DALAM 
Rahim wanita bekerja untuk mengandung dan melahirkan anak. Tetapi pernahkan anda memberikan sokongan makanan kesihatan kepada rahim anda? Dirumus khusus dari herba yang mempunyai kesan yang lebih efektif daripada kacip fatimah dan manjakani untuk membantu mengatasi masalah kesihatan dalaman wanita.

Keistimewaan D’Folia mampu membantu:-

Menguatkan kembali cengkaman otot-otot rahim selepas bersalin. 
Mengurangkan sengal dan merapatkan tulang punggung selepas proses mengandung dan bersalin. 
Merangsang hormon seks wanita dan mengurangkan lendir berbau, kotoran dalam rahim. 
Menyembuhkan luka dalaman selepas bersalin, keguguran atau selepas pembedahan. 
Menaikkan seri wajah. 
Pengambilan haruslah konsisten dalam mendapat kesan yang lebih lama. 

Siapa yang digalakkan mengambil produk ini? 

Wanita yang sering keguguran. 
Wanita yang bersalin secara pembedahan. 
Wanita yang sering beranak dan mengalami masalah perut buncit. 
Mereka yang memiliki rahim yang tidak subur atau kuat. 
Wanita yang mengalami masalah keputihan. 
Wanita selepas bersalin ataupun keguguran kurang dari 2 bulan. 
Wanita yang inginkan anak. 
Mereka yang mengalami masalah seksual. 
Ok.. mari kita MENCOBA.. X rugi pn.. Tapi, rugi kalau MALAS MAKAN. hehehehe..

Leave a Reply

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.