BILA ALLAH NAK UJI SABAR..

Hannah demam hari ni. Mommy sedar jam 5 pagi sebab nak kejut dia bangun buat kerja sekolah. Bila rasa badan.. aduh.. panasnya! Terus mandikan dan suruh dia rehat je. MC dari sekolah pagi dan petang. Merengek tak henti.

Pening kepala memikir kerja opis bertangguh. Tapi anak lebih penting. Tolak tepi kerja hari ni. Biar je lah. Rasa macam nak buat keputusan besar lagi sekali. Ermmm..

Sedikit lega bila Hannah nak makan nasi goreng pagi ni. Macam biasa.. tak boleh pedas-pedas. Nak bawa ke klinik, belum boleh lagi. Tunggu adik bangun.
Bila adik dah bangun.. Hannah pula merengek tak henti. Sakit perut. Sakit kepala. Itu je word dia. Mommy syak.. sebab dia nak muntah. Tapi tak boleh. Erm.. Lama dah Hannah ni tak demam. Lama sangat-sangat. Bila dah kena ni, memang serabut la jadinya.

Adik pula main je kerjanya. Tak sangka.. di saat Mommy sibuk di dapur, dia buat ‘kerja’ yang boleh hilangkan sabar.

Allahu adik.. Mommy Daddy taktau nak cakap apa. Marah pun tak guna, adik takkan faham. Allah betul-betul nak uji kami.

Gone. Officially Gone.

T_T

Layak ke Mommy marah adik? Pukul adik?

Mommy ni bukanlah artis atau blogger terkenal yang orang berebut nakĀ sponsor dik.. 😭😭

6 Comment

  1. Semoga shehan diberi ketabahan …
    Bebudak ni memang ada aje keje depa. Sel otak sedang berhubung namanya tuu… baru 2org … šŸ™‚
    Moga Hannah cepat sembuh
    Aamiin…
    Nina Mirza recently posted…Pengat Pisang simple vs celoteh dari lubuk hati paling dalamMy Profile

  2. Alahai rosak tv ye? Sabar shehan, kalau pukul dia sampai bila dia akan ingat. Tv bila ada rezeki boleh ganti. Anak anak itu je lah yg ada. Moga dipermudahkan segala urusan shehan & family & hannah cpt sihat, Aminn
    Mama Kembar 3 recently posted…Cuba Bawal Shawl Plak…My Profile

  3. semoga dipermudahkan. semga cpt smbuh hannah…
    lisak recently posted…MenstruHeat PSLOVE Melegakan SegugutMy Profile

    1. Amin.. tq lisak

  4. Semoga Hannah cepat sembuh. Banyakkan doa dan bersabar…
    shiqeen sattar recently posted…Emin Madrosa Pembuat Sut Professional Dan CerewetMy Profile

Leave a Reply

CommentLuv badge

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.