KENAPA AKU PILIH TYZARA?

syampu-tyzara-shampoo-3

Tyzara .. Kenapa aku pilih Tyzara? Haa. Meh nak cerita.. Sebelum tu, nak tanya ni. Pernah tak asal bangun tidur je, rambut penuh atas bantal? Tak pun, korang jalan keliling rumah, penuh rambut kat lantai atau tepi-tepi dinding. Dah macam hiasan dah. Hihi Pastu korang stress sebab kena sapu lantai hari-hari penuh rambut je. Pastu […]

KELAS RENANG KANAK-KANAK DAN DEWASA | KELAS BELAJAR RENANG SWIMRUSH | AMPANG

MOONAZ SWIMMING ATTIRE KELAS RENANG KANAK-KANAK DAN DEWASA KELAS BELAJAR RENANG SWIMRUSH AMPANG

Mommy nak tanya ni.. Kalau hujung-hujung minggu tu, korang ada buat apa-apa aktiviti dengan anak-anak tak? Ada? Pergi beriadah.. Pergi tuisyen.. Pergi taman permainan.. Betul tu.. Mommy pun ada aktiviti hujung minggu juga. Sebab masa ni je yang ada untuk tumpu perhatian kat anak-anak. Masa hari bekerja, memang terhad sikit kan masanya? Antara aktiviti wajib […]

BAHAYA KOLESTEROL TINGGI | RAWAT DENGAN JUS I-QMAH RERAMA

JUS I-QMAH RERAMA - MINUMAN TAMBAHAN UNTUK KESIHATAN - REVIEW (5)

Selalu orang kaitkan kolesterol ni dengan orang yang berisi atau berbadan besar. Sebenarnya, kandungan kolesterol yang tinggi dalam darah¬†bukanlah bergantung kepada saiz badan. Yang kurus macam Mommy ni pun sebenarnya ada risiko kalau tak betul-betul jaga. Kita mungkin berasa sihat dan tidak sedar akan masalah ini sehinggalah ujian saringan untuk kolesterol dilakukan. Bagi yang mempunyai […]

CARA MAKEUP FLAWLESS DENGAN SKIINZ : ADVANCED TRIPLE STEMCELL BB CUSHION PERTAMA DI MALAYSIA

CARA MAKEUP FLAWLESS DENGAN SKIINZ ADVANCED TRIPLE STEMCELL BB CUSHION PERTAMA DI MALAYSIA

SKIINZ | Pernah tak korang rasa malasnyaaaaaaaaaaaa nak mekap. Tapi, kalau tak mekap sikit, kang kusam sangat pula muka. Macam baru bangun tidur je.. Atau.. pernah tak korang rasa, nak mekap simple tapi dalam masa yang sama, nak flawless. Amboi. Banyaknya permintaan. Kalau la Mommy ada kayu sakti sailormoon tu, memang Mommy sumpah muka korang […]

TERLAJAK SIBUK

Serius.. sejak berpindah pada 30 Januari.. sampai hari ni, Mommy rasa Mommy belum betul-betul rilek. Allahu sibuk betul. Sampai rasa macam.. apa Mommy buat ni. Rupanya tak sama langsung dengan zaman bekerja dengan bercuti jadi mak sepenuh masa ni. Hahaha.. Eh.. nak kena ambil anak dari sekolah.. Kang anta sekolah petang plak. Huwarghhhhh.. Apa kes […]