RAMADHAN : 12TH DAY PUASA

Assalamualaikum Hari ini.. Apa yang perlu buat? Cipta GOAL terlebih dahulu. Regards, Mommy Hannah Damia ‘n’ Ariq Emir Important :– Declaration of images are the intellectual or personal property of the blog owner; YB Shehan.– Declaration of image usage is strictly prohibited without the written consent of the blog owner; YB Shehan. Failing which may […]

RAMADHAN : 10TH & 11TH DAY PUASA

Assalamualaikum. Ramadan hujung minggu. Apa kami buat? Hari sabtu, lepak rumah. Petang beli je kat bazar. Hari ahad, dari lepas sahur sehingga tengahari, Mommy kemas rumah, lipat baju etc.Baru lah rasa lapang & x sesak dada tengok rumah. Masak bihun goreng kat bebudak 2 orang nih. Nampak gaya ada sambutan sangat menggalakkan! Licin!!Actually x sangka […]

RAMADHAN : 9TH DAY PUASA

Assalamualaikum Elok sangat kata2 semangat untuk hari nihHari ni memang bz gila. Kena kejar dateline. Penatnyaaaaaaaaaa Hari2 memang lepas berbuka tu, rasa nak tido awal je. Mata dah x larat angkat dah. Erm.. nak makan apa pulak hari ni. Letih pk jugak. Regards, Mommy Hannah Damia ‘n’ Ariq Emir Important :– Declaration of images are […]

RAMADHAN : 6TH DAY PUASA

Assalamualaikum. Hari ni dah hari ke 6 dah. Alhamdulillah. So, semalam DAY 5 kan Mommy ada cakap Daddy nak masak spesel kan? Jam dah menunjukkan 640, tapi Daddy x sampai rumah lagi. Pelik jugak. Nak dijadikan cerita, AE tetiba suhu naik petang tu. Merengek je. Pelik! Bagi bubur, xnak. Bagi susu, xnak. Mommy nak bf […]

RAMADHAN : 5TH DAY PUASA

Assalamualaikum. Laki dah dapat gaji today. Lega sket. Tengok2 dapat mesej dari chefdaddy.. “petang ni i masak spesel” T___T goodbye tomyam goodbye udang goreng tepung goodbye steak goodbye sayur kangkung belacan goodbye teh ais T___T Becoming Better Muslimah haa. petang ni nak g amek bubur depan De Palma, Ampang lah. Nak amek lebih sket. Nak […]

SELAMAT HARI BAPA BUAT ABAH & DADDY

Assalamualaikum. Buat abah yang dirindui, terima kasih melahirkan adik.. terima kasih atas susah payah abah mencari rezeki terima kasih buat didikanmu terima kasih buat segala2nya abah x dapat adik balas atas semua yang abah berikan kasih sayang gaduh2 manja semua tu jadikan adik sebagai manusia manusia yang berguna sekarang Alhamdulillah abahMaafkan adik atas segala kenakalan […]